יום חמישי, 24 במרץ 2011

סדנת צילום עם דנה ישראלי - דנדושה76

חלק מהחזון ומהמטרות שעומדות לנגד עיננו במותק-בוטיק סוכר הוא מתן מענה כולל ומקיף לקהל מעצבות ומעצבי העוגות.
כיוון שכך אנחנו תמיד מציעים להשתמש בנו ובידע שלנו לעזרה ושאלות, אנחנו מציעים הדגמות, מכינים הדרכות מצולמות... מי שמכיר אותנו יודע שתמיד נשמח לעזור במה שניתן, תמיד נשמח להפנות הלאה אם לנו חסר.
כבר הרבה זמן שאני רוצה להציע ללקוחותינו, שרבות רבות מהן כבר הפכו לחברות טובות ואהובות, גם תמיכה בצד הטכני. היום לרובנו כבר יש אתר אינטרנט ופייסבוק, לעיתים גם בלוג וכולנו נתקלות בצורך הזה, שהפך להיות בסיסי, כמעט אלמנטרי בימינו, בזמן שהכל מצולם ומתועד - לצלם "כמו שצריך".
רק מה לעשות - לא כולנו צלמות מלידה, הרבה פעמים אנחנו מצלמות עוגה שבדיעבד אנחנו חושבות שהצילום עושה לה עוול, ושבמציאות היא הרבה יותר יפה. או שצילמנו את הילדה עם התחפושת ואנחנו חושבות שזה בכלל לא משקף כמה היא באמת יפה. בעיה...

או. בדיוק פה אנחנו נכנסים. בדיוק כדי לסגור את הפינה הזו של איך מצלמים נכון, איך משדרגים תמונה, איך משחקים עם פוקוסים שונים, איך מייצרים תמונה שנראית מקצועית עם כלים בסיסים שיש בכל בית (או בחנות המשרדיה הקרובה), איך הופכים תמונה למעניינת יותר, איזה סטיילינג נכון כדי ליצור תמונות אוירה לאתר שלנו אבל לא יגנוב את ההצגה מהעיקר, איך מתקנים פגמים קטנים בפוטו שופ, איך עושים שהאוכל יראה אטרקטיבי?...
כדי לענות על כל השאלות האלה, אבל גם כדי ללמד איך לצלם נכון את הילדים, איך לתפוס תמונת נוף נכונה ובכלל איך לשפר את איכות הזכרונות המצולמים שנשארים ברשותנו, בדיוק בשביל זה גייסנו את דנה ישראלי.
זה המקרה הקלאסי בו אתן לתמונות לעשות עבורי את העבודה. רק לפני שאעביר את השרביט לתמונות המשגעות שדנה צילמה אספר לכם שדנה אוהבת עיצוב, אסתטיקה וחשיבה על הפרטים הקטנים שעושים את התמונה הגדולה למעניינת. דנה בוגרת סטודיו גברא, ועוד אספר לכן שגם אני "בוגרת" קורס צילום שלה שלאחריו תמונותיי השתנו לאין ערוך.

זהו קולאז' של תמונות שצולמו ע"י בוגרות הקורס. כן, כן. נראה מקצועי לחלוטין אבל אלו צלמות חובבות. מה שאומר שגם אתן יכולות! 

ומעכשיו - הכל פרי צילומה של דנה.



















והנה כל הפרטים:
הקורס יתקיים אצלנו בסטודיו מותק-בוטיק סוכר, בימי ב' אחרי הצהרים (חוץ ממפגש מס' 3 שהוא מפגש מעשי - צילום וסטיילינג שיתקיים בבוקר בשל ענייני תאורה וכד').
עוד פרטים, ולהרשמה - פה, או ב 03-5613562


עוד הפתעות - בהמשך!
ליהי

3 תגובות:

  1. איזה יופי ! שיתוף פעולה נהדר ומבורך... נגיש וזמין הכי במרכז שיש, שיהיה בהצלחה יקירותיי
    :-)

    השבמחק
  2. נראה מצוין, ואני מניחה שאת יודעת כמה חיכיתי לזה!!!

    השבמחק
  3. שיווו, הלואי והייתי יכולה להגיע (הזמן... המרחק...).

    תהנו

    השבמחק