יום שלישי, 30 באוקטובר 2012

כתום-צהוב-לבן (או - למה אין לנו האלווין?...)

אפשר להגיד על האמריקאים מה שרוצים - אבל לחגוג הם יודעים. ובסטייל.
אילו חגיגות נפלאות יש סביב חג המולד, סביב חג ההודיה, סביב האלווין... בחיי שמעורר קנאה.
הם גם כל-כך מסודרים. לכל חג ואירוע פלטת הצבעים הברורה שלו (ירוק-אדום-לבן-זהב לחג המולד, צהוב-לבן כתום להאלווין, חומים-כתומים לחג ההודיה...) מה שמאפשר חגיגות מתוקתקות, מהוקצעות ומעוררות קנאה.

מכיוון שאצלנו זה (עוד) לא קיים (אולי משהו ירים את הכפפה?...) - החלטתי לתעל את הקנאה למשהו קצת יותר פרודקטיבי ולחגוג בכתום-צהוב-לבן כאן בבלוג.















וכמובן גם הלבוש מותאם לאירוע...
מה אתם אמרים? אולי נבחר פלטת צבעים לחנוכה הקרב ונעבוד לפיה?...

ליהי





כל התמונות לקוחות מכאן


6 תגובות:

  1. אין ספק שיש להם סטייל. ולגבי חנוכה (אחד החגים החביבים עלי) - כל סיבה למסיבה ובמיוחד כזו עם דקורציה - אני בעניין!

    השבמחק
  2. מקסים!!!!!
    כל סיבה למסיבה מתקבלת בברכה.
    לחנוכה.....צהוב אדום כתום זהב...לא?!
    צבעי השלהבות בחנוכיה......

    השבמחק
  3. קודם כל - מקסים. שנית- משום מה בחו"ל הצבעים של כל הדברים של חנוכה הם כחול, צהוב, לבן. לא יודעת למה- אולי כחול לבן- ישראל וצהוב- לאור הנר?? בכל אופן בעיני חנוכה הוא מאוד צבעוני כל הצבעים מתקבלים בברכה- מנה שיותר , יותר שמח!

    השבמחק
  4. מוזמנת לעבור לארה"ב, לחנוכה יש את צבעי הנר, לל"ג בעומר יש חום של עצים וצבעי האש, ליום העצמאות כחול לבן לדעתי הכי יפה, לשבועות ירוק וורוד של שקדיה, לסוכות חום וירוק, ויש גם חולצות עבריות מודפסות בהתאמה לחגים, אני בעד לחגוג את החגים הנפלאים שלנו, וכל אחד לפי בחירתו.
    חגים שמחים לכולם !!

    השבמחק
  5. מתוקה שלי תקשיבי...
    אף אחד לא ירים את הכפפה אם אנחנו לא נעשה זאת בעצמנו! אני בעניין לגמרי! יש לנו חגים נהדרים שקשורים לטבע ואפשר להשאיר את האמריקאים מאחורינו אם רק נניח לציניות...
    אני חוגגת כבר שנים ומאז שיש לי בלוג גם אפשר לראות את זה קצת.
    אז אצלי זה ככה:
    ראש השנה הוא תמיד בצבעי תפוח בדבש! כלומר אדום, ירוק וצהוב. הנה הפוסט מראש השנה האחרון לא מזמן...
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2409252
    או יותר טוב כאן:

    http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2410024

    בראש השנה גם שולחים שנוטובות בדואר!!
    יום העצמאות הוא ה י ח י ד י שבו אני מרשה כחול ולבן בלי שום צבע נוסף כי פטריוטיות זו פטריוטיות.
    שבועות זה ירוק וזהב בגלל הביכורים והשיבולים.
    חנוכה, כמו הנרות הססגוניים כך גם הצבעים!!
    מה שחשוב זה אלמנטים מתאימים ובעיקר, רצון!!!
    בקיצור אני בעד!
    נשיקות ויאללה, יש לנו עבודה!!!

    השבמחק
  6. אני לא מאמינה שפספסתי את הפוסט הזה!!!!
    ברור שאני בעניין :)

    השבמחק