יום רביעי, 22 בפברואר 2012

קשת בענן

לאחרונה, עם כל ימי השמש-גשם-שמש-גשם יצא לי להתקל בכמה קשתות מרשימות במיוחד.


במיוחד לכבודן, וגם לכבוד יום המשפחה אני מביאה לכן רעיונות מקסימים לקשות אכילות. אחד מהם אני בטוח איישם אצל ילדתי בגן...
קייקפופס בכל צבעי הקשת
Brides.com

קשת ושוקו. מי צריך יותר?
the cookie shop
עוגת קשת עם טוויסט
Bakingdom.com
 
קייק פוש רולז!
hostess
שבלולים צבעוניים
Chica & Jo
עוגיות וניל עם קרם שעושה הכל
Munchkin Munckies
האופציה הצבעונית והבריאה
San Diego
שוטים של וודקה שעושים מצברוח טוב רק להסתכל עליהם...
Jelly Shots
הכי חמוד - קייקפופס קשת בענן
Bubble & Sweet
פאדג' קשתי
Rock-ur-party
עוגה בצנצנת
bubble
קאפקייק'ס לממהרים
Bits & Pieces
עוגת קשת בצורת המיני
Family Fun



5 תגובות:

  1. איזה פוסט מהמם!!!!!!! כמה השראה במקום אחד....

    השבמחק
  2. דייי ליהי... אני לא עומדת בזה. כמה מתיקות!
    את זה של הפירות אני חייבת ליישם. משגע!!
    שאלה, את יודעת אם יש להשיג בארץ מרשמלו קטנטנים?
    אה, והאם הגיע החותכן פתית שלג?
    נשיקות ליאור

    השבמחק
    תשובות
    1. היי חתולי8 ,
      בארץ ניתן להשיג מרשמלוים (?) קטנטנים בכל סופר הקרוב לביתך או חנויות מתוקים.
      אם יש ליד ביתך סניף של אריאל - לא המאפים , תוכלי למצוא שם אריזות ענקיות של מרשמלוים לבנים וורודים .
      אני יודעת שזה מאוחר בשנתיים , אבל מי יודע ? אולי מתישהו תצטרכי את זה ....

      גיל הכותבת - רק 11 :(

      מחק
  3. מהמם!!! קשת בענן זו תופעת הטבע הכי יפה על המפה. הרגע ראיתי קשת כפולה בשמיים. הצבעים פשוט כל כך יפים ומחממי לב שהכול נשכח לרגע.

    השבמחק