יום שני, 14 בפברואר 2011

והזוכות הן....

 לכבוד חג האהבה - הזוכות היקרות שלנו בבלוג-קאפקייק.
אני מתנצלת שההודעה התעכבה ביומיים - זה נובע מכך שהיו כמה משתתפות שעשו המון - אבל הכניסו את כל מה שעשו בהודעה אחת. כנראה שלא הובנתי. לא רציתי שכל מי שטרחה לא תקבל הזדמנות שווה לטרחה שלה, בטח אם מקור העניין בכך שההסבר לא היה מובן. אז ישבתי והכנסתי הכל לאקסל וממנו שליתי (נו, טוב, לא אני אלא רנדום דוט אורג) 2 זוכות! כי כמו שהבטחתי שאם יהיו יותר מ-50 משתתפות אגרילך ספר נוסף - אז היו. והרבה!
אז תודה רבה לכל מי שהשתתפה והנה ההגרלה - 
הזוכה הראשונה היא שרית (תציצו בבלוג שלה. שווה!)


Generator  156Powered by RANDOM.ORG


וגם - נעמת חן!!
Generator  14Powered by RANDOM.ORG

זוכות יקרות - אנא שילחו לי למייל את כתובת המשלוח והפרס בדרך אליכן!יום אהבה שמח,ליהי

7 תגובות:

  1. איזה כיף!!! תודה רבה עשיתן לי את היום (:

    השבמחק
  2. ברכות לזוכות היה יופי של בלוג קנדי
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  3. שרית - בבקשה שילחי לי כתבת למשלוח.
    מזל טוב! :-)

    השבמחק
  4. תודה רבה!!!
    לא האמנתי שאזכה, אבל הנה...

    השבמחק
  5. ברכות לזוכות!
    ליאור(חתולי8)

    השבמחק