יום שישי, 21 בינואר 2011

מקרונים בכל מיני צבעים

הפעם הראשונה בה הכרתי וטעמתי את העוגיה הקסומה הזו היתה במול ים.
מצד אחד - יופי של מקום לעשות בו הכרות (יופי של מקום בכלל אם חושבים על זה...), מצד שני הכי לא המקום לתהות בקול רם "מקרוני לקינוח?!?"...


ובכן עברו כמה שנים מאז.
מאז למדתי קונדיטוריה והכנתי מגשים על מגשים של הפלא הענני הזה, מאז טעמתי כמה מקרונים אלוהים וגם כמה פחות, מאז גם המקרונים עצמם התפתחו והפכו מוכרים יותר ויותר עד לכניסתם הרישמית למיין-סטרים בתוכנית מאסטר-שף הישראלית.


לפני כמה שבועות רציתי שוב להכין מקרונים, אבל כאלה שישקפו גם את השינויים שחלו בי ולכן רציתי מקרונים צבעוניים. התלבטתי איך לעשות זאת ובסוף פניתי להתייעץ עם דן דייויס, הקונדיטור המוכשר בעל הסטודיו 'אבקת סוכר'.
דן ייעץ ואני ביצעתי, צילמתי ובסוף גם זללתי....
יפות, לא?









 * ממש בקרוב - בלוג קנדי מתוק...
* ועוד ממש בקרוב אחד - רשמינו המצולמים מרומא הנהדרת.


להתראות,
ליהי



10 תגובות:

  1. וואו, הצילומים משגעים, נראה יפה ואין ספק שבטח טעיייייייים !!!

    השבמחק
  2. סחתיין ליהי,
    נראה מעולה. ודן ......מהאנשים המוכשרים שאני מכירה.

    השבמחק
  3. נראה מדהים!! אפשר מתכון?
    ליאור

    השבמחק
  4. מדהים.
    מתה על המקרונים. יצאו לך ממש כמו אלו שטעמתי בפריס.

    השבמחק
  5. מדהימים!! אני יכולה לדמיין את הטעם, מזכיר לי נשכחות של הפעם הראשונה שלי :-) יקירתי מקרונים לעולם לא יהיו במיין סטרים, אני למשל לעולם לא אנסה להכין אותם, אין סיכוי בעולם, הכנתם שמורה לאנשים מוכשרים ויצירתיים כמוך!

    השבמחק
  6. מתמוגגת כאן, לבד, בחושך...

    השבמחק
  7. אין לי פייסבוק כך שסעיף 2 ו 3 לא ניתנים לביצוע.
    סעיף 4-אני כבר מנוייה לבלוג♥
    ממממ אני כבר מלקקת אצבעות.

    השבמחק
  8. הי, הגעתי לבלוג דרך ה"לייק" שלך לאינגריד שלי. זה מצחיק שאת כותבת על מקרונים, כי בדיוק כתבתי על זה בעצמי בפייסבוק לפני כשבועיים - על נסיון הטעימה הראשון שלי של מקרונים ועל האכזבה מהם. אני בטוחה שזה תלוי במקום בו קניתי אותם, ובטח גם בטמפרטורה בה הם נאכלו - קרים מהמקרר. נראה לי מאינטואיציה שבטמפ' החדר זה עדיף, לא? היום בדיוק עברתי ליד "מול ים" - בפעם הבאה שאעבור שם אשב לאכול במיוחד את המקרונים - רק בשביל תיקון (וגם כי זו לדעתי המסעדה הכי טובה שבה אכלתי בינתיים בארץ). שלך כל כך יפים וכל הכבוד לך על היצירה.

    השבמחק