יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

אורחים פורחים

רבים מכם ראו את סט החותכנים אצלנו באתר או בחנות והתלהבו. ובצדק.
מהר מהר (מהר מן הצפוי...) נגמר המשלוח הראשון של החותכנים המקסימים האלה, והרבה מכם חיכו למשלוח החדש שיגיע.
אז הוא כאן!

לכבודו הפוסט החגיגי הזה שנותן כמה רעיונות שימוש, וגם הסבר פשוט-פשוט איך להשתמש. וכן - זה מתאים גם לחומרים שאינם אכילים. דוגמאות בסוף הפוסט...

אז לשם מה התכנסנו? תכירו - סט חותכן וטקסטורה. תוך שניות יש פרח עדין, מתקתק ומדוייק בשלושה צעדים; קרוץ-לחץ-שחרר.
הסטים באים ב-6 צורות. 5 פרחים ופרפר.
סט חותכן וטקסטורה - בלוסום. אחד מתוך שש אפשרויות...

אז איך זה עובד? מרדדים עלה דק של בצק סוכר וקורצים בעזרת החותכן.

מניחים את הצורה הקרוצה על גבי הטקסטורה

 (ניתן גם להוסיף נקודת בצק במרכז שתשמש כאבקנים)
 סוגרים ולוחצים את הטקסטורה. זהו. :-)
 מוציאים את הפרח שנוצר בעזרת מכחול או כלי פיסול
 ומניחים לעיטור. 
פה הונח פרח בלוסום על קאפקייק שוקולד פשוט במנג'ט מנייר. אבל תראו מה קורה שמצפים קאפקייקס בבצק סוכר ועוטפים אותו בראפר מסוגנן.
כבר נראה אחרת.

ניתן גם לקשט עוגת חתונה במהירות ובשיק

או אפילו קייקפופס

ניתן להשתמש בבצק סוכר, במרציפן, בצק שוקולד, חימר פולימרי ואפילו כסף...

עגילו פימו שנוצרו ע"י גילדת הפימו האנגלית בשימוש סט חותכן וטקסטורה
שרשרת כסף שנעשה ע"י טרייסי ספורינג מ-Craftworx


תהנו,
ליהי



7 תגובות:

  1. ואווו איזו פשטות..מדהים כמה יופי!!

    השבמחק
  2. איזה רעיון מדהים!
    מסוג הדברים שגורמים לך להגיד- איך לא חשבו על זה קודם, כל כך מפשט את התהליך!
    אני כבר יודעת מה אני הולכת להכין על הסופגניות בחנוכה :)

    השבמחק
  3. מושלם...איזה יופי

    פנינה=דנדשה

    השבמחק
  4. עכשיו אני סופסוף מבינה מה זה הפינצ'ים האלה. ראיתי פה בחנויות - ובחיי - לא הבנתי.
    כנראה אני צריכה יום לימודים ארוך - ואצלך...
    תודה וחג שמיח
    אילת

    השבמחק
  5. מנסה להגיב כאן...לרוב בבלוגר לא הולך לי...
    זה פשוט מדליק! אני חייבת לקנות לי כזה. אז יש כרגע בחנות ?
    ליאור

    השבמחק
  6. ליאור'קה - יש ויש כאלה בחנות בהחלט.

    השבמחק