יום שני, 6 בפברואר 2012

לקראת הוולנטיינ'ס וגם - בוקר של אהבה.


את בוקר יום שישי האחרון הפכתי לבוקר של אהבה לצוות המעצבות שלנו - צוות ה-DT של מותק-בוטיק סוכר.
כיאה לשמונה נשים עסוקות, קרייריסטיות, עם לו"זים עמוסים והמוני התחייבויות - קביעת התאריך היתה האתגר הגדול ביותר, אבל ברגע שהמועד נקבע - הכל זרם כ"כ חלק ונעים, שפשוט לא יכולתי לחכות כבר לאותו בוקר שישי.
קבענו לעשר בבוקר, אני הגעתי בשבע לערוך שולחן, לארגן את המטעמים ולהתרגש לי בשקט. כבר ברבע לעשר כולן החלו להגיע חייכניות, מדיפות ניחוחות נעימים ועם חיוך רחב וסקרני.

פתחנו בארוחת בוקר משובחת, שהרי אי אפשר לעבוד על בטן ריקה וידעתי שחבורת בנות שהכשרון זורם בעורקיהן לא יוכלו להעביר בוקר שלם מבלי למולל/להכין/ללוש/לצבוע משהו. אז דאגתי שיהיה להן כח.
מפאת אילוצי הכשרות במקום והזמן הדחוק שלי - הזמנתי את האוכל ממתוקה רום-סרוויס (תודה מירי יקירתי). האוכל הגיע על הבוקר ערוך ומוגש בצורה מעוררת תאבון - הירקות בהקו מטריות, הכריכונים הקטנטנים מולאו בסלמון ושמנת, חצילים קלויים, מוצרלה חצילים ובטטה, הראפים חבקו בעדינות אנטיפסטי מתובל, קשקבל מוצרלה ובזיליקום, בלינצ'סים בהירים הוכנו מדפי אורז עדינדינים שעטפו באהבה בטטה ברי ובזיליקום, עלי סלק רוקפור ושקדים, מיני טראטלטים אשר מולאו בקרם פטיסייר, שוקולד ותותים, צלחת פירות צבעוניים והבראוניז המפורסמים של מירי חתמו את עניין המתוק. בליווי קפה ותה, מיץ תפוזים וחלב סויה למעוניינים - העתיד נראה ורוד.






גלית - לא מצלמים אנשים עם פה מלא!



 אחרי שאכלנו, שתינו והכרנו יותר לעומק (למי יש שני שמות? מי מנהלת קרן הון סיכון? מי תכף בת 30? מי התחתנה ממש לפני שבוע?...) עברנו לחלק האומנותי עליו הפקדתי את אימי היקרה והמוכשרת. פעם עוד אכתוב עליה פוסט שלם שיתן לה באמת את הכבוד הראוי לה (כאומנית, לא רק כאימא שלי), אבל לפני שאעשה זאת - אני חייבת להכין אותה לזה, אז בנתיים אסתפק בזה שהיא באמת אחת הנשים הכי מוכשרות שהכרתי. היא לגמרי בטופ-פייב, כך שהיה לי אך טבעי לפנות אליה בבקשה להעביר לנו סדנא בתחום שקיוויתי שלא כולן מכירות (כלומר - לא בצק סוכר). כל העניין מאחורי הקמת צוות ה-DT ובחירת המעצבות היה גם סביב החיפוש אחר נשים מתחומי עניין שונים, כאלה שיוכלו לתת פרשנויות שונות לכלים וחומרים בהם אנחנו, מעצבות העוגות, משתמשות כל יום. שרית למשל עשתה את זה פה, וגם בסדנא הזו רציתי לעשות את המעבר הזה בין עולם קישוט העוגות לעולם אחר. או אז העלתה אימי רעיון - שימוש בחותכני העוגיות שלנו  כפורמה (תבנית) לליבוד קישוטיק. גאוני!
הנה פה למשל, מחותכן קאפקייק עם נר עינת יצרה קישוטיק מלובד.
וכך עשינו, אחרי הסבר קצר, כל אחת בחרה לעצמה חותכן עוגיות והחלנו ללבד עוגיות. אה... סליחה, קישוטיקים.
שרית מתרכזת
זהירות לא להדקר - זה כואבבב..

גלית שצילמה כל הבוקר - הניחה לרגע את המצלמה ונתפסה בעדשה (תודה על כל הצילומים דרלינג)

יוד מלבדת חיפושית
חותכני העוגיות לא תיארו לעצמן שזה מה שהן יעשו שיהיו גדולות...
 רגע לפני שסיימנו, התחבקנו, נפרדנו והבטחנו לעשות זאת שוב - הספקתי עוד לצלם את מחזיק המפתחות שעינת המדהימה הכינה (תפרה!) בנדיבות רבה, ולגמרי בהפתעה לכל אחת מאיתנו. עינתי - את סמת'ינג אלס!

 עכשיו היה אמור לבוא גם מתכון לרביולי לבבות - אבל נראה לי שזה יחכה למחר. יש פה מספיק לבבות ואהבה בפוסט הזה גם ככה.


DT-יות אהובות שלי, תודה על בוקר קסום ונהדר.
אוהבת אתכן מאוד, ליהי

6 תגובות:

  1. היה ממש מושלם! וכל מילה נוספת מיותרת!!!
    נשיקות והמון אהבה חזרה,
    עינת.

    השבמחק
  2. איזה בוקר של כיף! נראה שנהנתם מאודדדד! יצאו לכם תוצרים מקסימים :)

    השבמחק
  3. איזה כייף של פוסט! הקישוטיקים משגעים!
    חיבוק יקרה:)
    ליאור

    השבמחק
  4. היה כייף חיים משוגעים!!!!!
    בציפייה לפעם הבאה :-)

    השבמחק
  5. היה מדהים! הכל! איזה כיף היה לפגוש את כולן (:
    ותודה ענקית לליהי!

    השבמחק
    תשובות
    1. הכל נראה כל כך יפה ממש עושה טוב על הלב! במיוחד אהבתי את צלחת הפירות, פירות זה פשוט דבר יפה לחלוטין - חי, צבעוני ומשמח.

      מחק