יום ראשון, 21 ביולי 2013

טו' באב - מתנה מתוקה בחמש דקות עבודה!

וואו. עבר המון זמן מאז הפוסט האחרון. באמת המון המון זמן.
יאמר לזכותי - יש לי תירוץ. ילדתי. תאומים. ומאז אני לא ישנה. כמעט בכלל. :-)
אבל... מחר טו' באב, ולמי שאחראי על האושר המצווח ששוכב בלול, ולאושר המצווח שמצייר על הרצפה מגיעה התייחסות. לפחות בטו' באב... אז אני הולכת ליישם את הרעיון הגאוני, הפשוט, המהיר והמתוק של שרית:

רוצים גם? ברור שכן! הנה איך:

תמיד נזכרים ברגע האחרון....
הרבה הזמנות של לקוחות ברגע האחרון מהמארזים המפנקים והמתוקים שלי ליום האהבה!
ואני לא הספקתי להכין כלום לבן זוגי...
זה בדיוק הזמן להשתמש בדף הטרנספר עם הלבבות שמחכה כבר משנה שעברה שאתפנה אליו...

מה שאראה לכם כאן, כל אחד יכול לעשות!
כן, גם ילדים!

לדפי הטרנספר יש מגוון גדול מאוד וצבעוני של הדפסים בחמאת שוקולד.
ההדפס יורד ועובר בקלות לשוקולד חמים.
כדי שלא אסבך אתכם בטימפרור של שוקולד וכל הליכלוך המתלווה לכך,
אני רוצה להכיר לכם את ה"קנדי-מלט" - כשמו כן הוא: ממתק דמוי שוקולד שניתן להמיס
בקלות במיקרוגל ולעשות איתו המון קישוטים.

אז מה צריך להיום?
דף טרנספר עם דוגמת לבבות
* חבילת קנדי-מלט בצבע לבן
* שקית זילוף
* מיקרוגל...


שלב ראשון - המסת הקנדי מלט

מכניסים את כל מטבעות הממתק לשקית זילוף, סוגרים בקשר או בגומיה ומכניסים לדקה למיקרוגל.
את נייר הטרנספר מניחים על תבנית/מגש (רק לשם הנוחות) כשהחלק המחוספס (ההדפסה)
כלפי מעלה.

שלב שני - זילוף הממתק על הדף

מעסים את השקית הסגורה כך שהחום יתפזר במידה שווה וכל המטבעות ימסו.
גוזרים פינה מהשקית.
מזלפים באילו צורות שרוצים. אני הכנתי כמה צורות, אפשר גם לכתוב אותיות...


שלב שלישי - קירור הממתק


מכניסים את התבנית/מגש עם הממתק למקרר להתקשות מהירה לכ-10 דקות.
מוציאים מהמקרר ופשוט עם האצבעות הופכים את הצורות ומגלים את ה"קסם".

רוצים עוד רעיונות? הכנסו לבלוג של שריתוקה.

מה עוד? הקיץ בעיצומו ואנחנו פתחתנו קייטנת-מזגן. כל שבוע פרוייקט אחד לפחות שניתן לעשות עם הילדים ושיהיה מתוק, קליל וממוזג. אתם מוזמנים להתעדכן בדף הפייסבוק שלנו, ואם הכנתם משהו בהשראת הקייטנה - תעלו ותשוויצו. מגיע לכם!

קיץ נעים,
ליהי

4 תגובות:

  1. מקסים! תודה על הרעיון ומזל טוב!!!!!!! :)

    השבמחק
  2. מדליק!
    בני כמה כבר הגוזלים? מזמן לא ראיתי אותך בפייסבוק...
    ורגע, אפשר להכניס את השקית למיקרו?

    השבמחק
  3. יפה מאוד.
    חיפשתי מתנה רומנטית וטעימה באינטרנט ומצאתי את הבלוג הזה.
    מתוק ועושה חשק.

    השבמחק