יום שלישי, 5 באוקטובר 2010

מכירת שישי בכייף 22.10 - ניבה - נרות וסבונים טבעיים בעבודת יד

אני נורא מחכה כבר לבוקר שלנו שאנחנו מארגנים. אני כ"כ אוהבת לארגן כאלו ארועים אצלנו (יש בעברנו 3 כאלה מוצלחים ביותר), וחלק מהכייף הוא ההכרות והגילויים עם מעצבות חדשות ובכלל - דברים יפים.


את ניבה אני מכירה כבר שנים, כמעט כל חיי. ומאז שאני מכירה אותה - ידיה עסוקות בלהכין ולהפיק דברים יפים.
לאחרונה ניבה סיימה לימודי ארומתרפיה ואת כל הידע שרכשה בזמן הלימודים היא יצקה לתוך סבונים, נרות וקרמים יפים - יפים. עדינים - עדינים. ריחניים - ריחניים.



ניבה משתמשת בחומרים טיבעיים, בנרות משולבים שמנים אתרים אשר מפיצים ריחות נעימים אבל גולת הכותרת (לטעמי לפחות) היא קולקציית הסבונים המשגעת שלה - מגוון רחב ביותר של סבונים אותם היא רוקחת בעצמה ולהם היא מוסיפה מכל טוב - ויטמנים, צמחי מרפא, שמנים אתרים.


הם גם סופר יפים וגם נעימים ביותר. אני אהבתי במיוחד את סבון הפילינג העדין בו היא משלבת שיבולת שועל ואת הסבון שזכה לשם 'רגיעון' אצלנו בבית המשלב פרחי קמומיל.

כל סבון היוצא תחת ידיה נולד אחרי מחשבה עמוקה ולמידה רבה, והתוצאה היא סבונים מיוחדים בהרכבם, נעימים והרמונים. באם יש לכם רצון לטפל במשהו מסויים - ניבה תשמח להתאים ולהפיק עבורכם את הסבון והקרם המתאים במיוחד לכם.






 אני מזמינה אתכם לבוא ולרחוץ אצלנו ידיים עם הסבונים של ניבה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה