יום ראשון, 17 באוקטובר 2010

מכירת שישי בכייף 22/10/10 - שיק.מי

מחפשים את הבלוג-קנדי? הנה הוא, בלינק הזה.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------


השבוע הלכתי עם חברה ונכנסנו לחנות בגדים. אני מיד ניגשתי למדפי הבגדים השחורים-אפורים-שמנתיים. היא לעומת זאת שלפה מהמדף חולצה סגולה מ-ש-ג-ע-ת, הושיטה לי אותה ושלחה אותי לתא המדידה. נו, מה יש לומר - החולצה הזו נתפרה בשבילי! בחיי. הגזרה, הכפתורים, אבל בעיקר הצבע. הצבע! בחיים לא הייתי שולפת אותה מהמדף בעצמי (תודה ענתי).
בעקבות הרכש הזה ערכתי חשבון נפש קטן וגיליתי שהרב השולט אצלי בארון - כהה. ואני מניחה שאני לא היחידה. במיוחד בשביל נשים כמונו, שמנהלות לו"ז צפוף ושקצת התרגלו "לזרוק עלינו משהו", או כמו שחברה אמרה השבוע "יש לי אמירה אופנתית. אני לובשת את אופנת 'מה שנקי'...", במיוחד בשבילנו הוקם אתר שיק.מי בניצוחה של לימור כץ.


בשיק.מי, אשר  נוצר מצורך אישי, לימור מציעה חווית קנייה בוטיקית הכוללת שדרת מעצבות כדוגמת לימור אביחיל, נטע'לה, רוני קנטור, אורלי גולן, גרדרובה מפוארת ,מגוון רחב של סגנונות לבוש איכותי, מעוצב ומסוגנן, אביזרים משלימים כדוגמת כובעים, תכשיטים וחגורות, והמון הכוונה, סטיילינג ויחס אישי, להלן השירות, שהוא הדבק המחבר את הכל ביחד.

הרי בעידן הטייק אווי'ס, משלוחי בצק סוכר עד הבית, רופא עד הבית ונטסל זה רק מתבקש שנוכל לקנות בגדים באופן מקוון. פשוט "מהלכים" בשדרת המעצבים המקוונת, מסמנים עם העכבר ומזמינים את שיק.מי הביתה למדידה פרטית. כמה פשוט - ככה גאוני.



לימור מ-שיק.מי תתארח אצלנו במותק-בוטיק סוכר בבוקר המכירה, שד' יהודית 29 ת"א, 22/10/10 יום ו' בין השעות 10:00-16:00 ותציע ממגוון בגדי המעצבות והרבה טעם טוב וסטיילינג אישי.


אתם מוזמנים לאשר הגעה בעמוד הפייסבוק של המכירה,

יום נפלא,
ליהי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה