יום שלישי, 7 ביוני 2011

אני בשלה! (+ free printable)

שבועות הוא אחד החגים האהובים עלי - חגיגי מאוד, אבל לא ארוך מדי, אוכל טעים ואהוב - אבל לא כבד מדי, החגיגיות בלבוש הלבן של כולם, הזרים על הראש, הטנאים המקושטים ובעיקר המחשבה - מה לשים בטנא, אילו ביכורים יש לי להציג בגאווה השנה.
גם בגן של קטינא נחגג שבועות בחגיגה שמחה ומשובבת נפש, חצר הגן הפכה פניה ובמקום מכוניות, כדורים ועגלות בובות מוקמו להן באלות של חציר, דובי נעול מגפי רפתן וכובע קש נוהג בטרקטור ירוק, קערות אמייל ישנות, אשכולות ענבים שמנמנים, עלי גפן ותאנה, פרות קטנות מוקמו בכל מיני פינות ניסתרות, תפרחות רימון אדמדמות ושיבולים זקופות וצהובות.


שנה שעברה, לאחר שירי החג והריקודים, כל ילד קיבל מעין מדליה - קרטון אדום בצורת רימון, עליו תמונתו ועל גבו כמה מילים שהילד העיד על עצמו במה "הבשיל" השנה, מה הבשיל אצלו.
טנא מעיסת נייר
קטינא שלנו העידה על עצמה ש"אני בשלה! אני יודעת לדבר, לטפל בתינוקת, לשים סנדלים (הטעות במקור), להתכסות לבד, אני יודעת שאסור לחטוף, אני יודעת לצייר, לגזור, להשחיל חרוזים, אני יודעת שאלך לנטע..."
אני מה"מדליה" הזו התרגשתי עד דמעות. זה היה נראה לי תפיסת רגע כל-כך אותנטית ומקסימה והחלטתי לאמץ לי את מנהג הגן וכל שנה לשאול אותה ולהנציח מה הבשיל אצלה השנה.
לכבוד עריכת השאלון הערב - הכנתי לי דף מעוצב בפוטושופ - אתם מאוד מוזמנים לקחת אותו, להדפיס אותו ולשאול את ילדיכם מה הבשיל אצלם השנה...


חג שבועות שמח, נעים, טעים וכייפי,


ליהי



3 תגובות:

  1. מקסים. והתמונוה של הגן נהדרת.
    חג שמח!
    ליאור(חתולי8)

    השבמחק
  2. תודה איזה גן ואיזה השקעה רעיון מעולה

    השבמחק